بروز رسانی جدید
Halo Infinite Dev به انتقاد از گرافیک می پردازد، و به روزرسانی های بصری جدید را نشان می دهد: توسعه دهنده Halo Infinite 343 Industries با ارائه به روزرسانی در مورد پروژه ، آشکار کردن یک پنجره جدید ، صحبت در مورد تراکنش های خرد و نمایش اولین نقشه چند نفره در یک پست در Halo Waypoint. در کنار همه اینها ، این شرکت تعدادی از تصاویر جدید را ارائه داده است که مطمئناً طرفداران حق نسخه برداری تیرانداز اول شخص مایکروسافت در روزهای آینده نمونه برداری خواهند کرد.
این تصاویر شامل محیطی از بازی ، مدل های اسلحه و نگاهی دقیق به برخی از زره های Spartan است که هنگام راه اندازی بازی در دسترس خواهند بود. بیشتر بحث ها درباره Halo Infinite هنگام نمایش اولین گیم پلی در مورد وفاداری بصری تا حدودی مشکوک بود و این چیزی است که توسط 343 Industries تایید شده است.
هدف بازی
“هدف اصلی برای نسخه ی نمایشی کمپین در ماه جولای ، نمایش گیم پلی Halo Infinite برای اولین بار بود. در حالی که این جنبه به طور کلی همانطور که می خواستیم به وجود آمد ، واقعیت این است که هنر و تجسم در نوار موجود برای Halo نبود – حتی در یک کشور در حال پیشرفت.
“بیشتر بازخوردهایی که از جامعه شنیدیم مطابق با دیدگاهها و کارهایی است که ما قبلاً متعهد شده بودیم در مورد کارهایی مانند روشنایی غیرمستقیم ، پاسخ مواد ، شاخ و برگ و ارائه درخت ، ابرها ، انتقال سطح جزئیات و وفاداری به شخصیت متعهد شویم. با این حال ، بازخورد فروتنانه ای بود و همچنین ما را به جستجوی فرصت های اضافی برای پیشرفت سوق داد. ”
با این حال ، استودیو افزود که تیم “سر همه چیز را از روشنایی گرفته تا مه گرفته تا ساییدگی و زرهی اسپارتان کار کرده است.” ادامه داد: “ژوئیه در واقع یک قطعه بسیار در حال پیشرفت این فناوری است و مجموعه ای معقول از ویژگی های اصلی از روشنایی جهانی و زمان پویای روز ، تا ارائه پردازنده گرافیکی و سایه بان نرخ متغیر همه در حال توسعه فعال هستند. .
“بیشتر ظرفیت تیم گرافیک ، همراه با برخی از هنرمندان اصلی فنی ، معطوف به دستیابی به وضوح بالا و عملکرد منجر به نسخه ی نمایشی بود ، به این معنی که چندین مورد از این ویژگی ها سطح لهستانی و رفع اشکال را ندارند. ضمانت شد
“وفاداری بصری یک هدف بسیار مهم برای Halo Infinite است و تیم های گرافیکی و هنری به طور مداوم آرزو داشته و با همکاری نزدیک یکدیگر برای ایجاد بهترین بازی Halo تا کنون تلاش می کنند.
از جامعه Halo و fanbase ما ؛ باز ماندن در برابر انتقادات انتقادی و دیدن مناطقی که می توانیم یاد بگیریم و عملکرد بهتری داشته باشیم ، بخشی ذاتی از فرهنگ ما در 343 است. ”

بهبود بازی
اینکه این چگونه به نظر می رسد در حال حرکت است باید مشخص شود و ممکن است مدتی طول بکشد تا نگاهی دوباره به گیم پلی Halo Infinite بیندازیم ، اما تصاویر به طور قابل توجهی بهبود یافته به نظر می رسند. محیط ها و مدل ها تیز ، دقیق و پر جنب و جوش به نظر می رسند ، در حالی که به طرفداران زیبایی شناسی Halo نزدیک و دوست دارند.
به گفته جوزف استاتن ، یک توسعه دهنده قدیمی Halo که برای کار در Halo Infinite به حق رای دادن بازگشت ، اکنون انتظار می رود که بازی در پاییز 2021 منتشر شود.
به عنوان بخشی از همان به روزرسانی Halo Waypoint ، 343i فضای داخلی یک خانه را که هنوز نامگذاری نشده است ، نشان داد نقشه چند نفره. اعتقاد بر این است که بازی نهایی ترکیبی از مکان های داخلی و خارجی است ، همانطور که در بیشتر بازی های Halo اتفاق افتاده است.
رایگان بودن حالت چند نفره
همانطور که قبلاً تأیید شده بود ، چند نفره Halo ، که معمولاً به طرز باورنکردنی محبوب و ماندگار است ، برای اولین بار در تاریخ حق رای دادن رایگان خواهد بود. حالت چند نفره رایگان Halo Infinite نیز با سرعت 120fps اجرا خواهد شد.
خیلی ممنون که تا اینجا با GATG همراه بودید .
برای مشاهده اخبار بیشتر به بخش اخبار بازی مراجعه کنید .