معرفی بازی
بررسی بازی Godfall: اولین تأثیر خوب را ایجاد می کند. همانطور که من بازی کردم ، حتی اگر با یک PC نسبتاً قدرتمند بازی می کنید ، از همان لحظات آغازین مشخص است که سازنده Counterplay Games تلاش کرده است تا از نظر وفاداری بصری پیشرفت کند ، بدون شک با توجه به سخت افزار جدید مانند PlayStation 5. از راهی که جرقه ها به سمت ذرات بی شماری می روند که هر اینچ عمل آن را بازتاب می دهند و انعکاس بازتاب سالن های طلا و مرمر پر زرق و برق آن را می پوشانند ، بازی Godfall می خواهد شما بدانید که نسل بعدی اینجا است. فراتر از تماشای بصری ، یک بازی نهفته است که بلافاصله با تجمیع بازی های غارت شده از هشت سال گذشته و یا بیش از حد متکی است .

تغییر نکردن کلی بازی
مخلوط بازی Godfall از پیشرفت لوت و مبارزه سوم شخص با غوغا توسط Counterplay Games به عنوان نوع جدیدی از ژانر توصیف شده است: looter-slasher. این نام تا جایی که چیزها را غارت و شکننده می کنید پابرجاست ، اما هیچ چیز در مورد بازی Godfall وجود ندارد که ذاتاً جدید باشد. دیابلو ، شکارچی هیولا و وارفریم بخشی از الهامات آشکار آن را تشکیل می دهند ، اما با برداشتن همزمان از بسیاری از تأثیرات مختلف ، می تواند از احساس کاملا مشتق شدن جلوگیری کند. ذاتاً هیچ مشکلی با این رویکرد وجود ندارد ، به ویژه که این ایده با ایده های خاص خود نیز همراه است. مسائلی که بازی گادفال با آن روبرو است در خارج از جنگ رخ می دهد ، جایی که ساختار و حلقه بازی آن قطعاً الهام گرفته نشده است .
قلمرو های بازی
کل بازی در سه قلمرو مشخص رخ می دهد: زمین ، آب و هوا. به محض ورود به هر بیوم ، قبل از اینکه وظیفه پیدا کردن نوعی درب را که توسط تعداد خاصی از MacGuffins قفل شده است ، گشت و گذار مختصری در منطقه انجام دهید. از اینجا ، شما باید به مکانهایی که قبلا بازدید کرده اید برگردید و تعدادی از رئیسان میانی را شکست دهید. بعضی از آنها منحصر به فرد هستند ، اما بیشتر آنها تکرار دعواهایی است که قبلاً انجام داده اید. هنگامی که هر یک از این دشمنان را به قتل رساندید و مقدار لازم MacGuffins را بدست آوردید ، می توانید در را باز کنید و با رئیس آن قلمرو مبارزه کنید. سپس شما به راحتی از آسانسور بالا می روید و کل کار را دوباره در قلمرو بعدی تکرار می کنید .
تکراری بودن بازی
همانطور که می توانید تصور کنید ، این چارچوب سخت به سرعت دچار خستگی می شود و مدتها قبل از آنکه اعتبارات نهایی حدود 9 ساعت وارد شود ، استقبال خود را از بین می برد. برای اینکه اوضاع بدتر شود ، بازی آخر گادفال حول نبردهای بیشتری علیه همان رئیسانی که قبلاً با فولاد درگیر شده اید ، می چرخد. چین و چروک های جدیدی در این محتوای بازی آخر وجود دارد ، از جمله راه های کسب غنیمت جدید ، سیستم پاداش دادن به افراد موقت و احتمال شکست و شروع مجدد ، اما اصلی ترین تصور تکرار جنگ برای باز کردن قاصدک برای تکرار جنگ های بیشتر است .
سطح معمول و خسته کننده بازی
بخشی از این خستگی به دلیل سطح معمول و طراحی تلاش است که چیزی بیش از آنکه شما را از یک نبرد به جنگ دیگر به هم بزند ، دارد. هدف شما به ندرت از وظیفه اصلی کشتن همه چیز در معرض دید خارج می شود ، به غیر از تعداد محدودی که ممکن است مجبور شوید یک شی را نیز نابود کنید. شما هیچ تعاملی با دنیای پیرامون خود ندارید و هیچ جزیی برای نشان دادن احساس تاریخ در هر منطقه وجود ندارد. دشمنان به سادگی انتظار مرگ را می کشند و هدف اصلی آنها این است که توسط شما از بین بروند و محیط ها به همان زیبایی که به نظر می رسند ، در نهایت مانند یک لباس تو خالی احساس می شوند. داستان ناخوشایند زمینه کمی را نیز فراهم می کند ، و دلیل کافی برای تمام خونریزی ها را ارائه می دهد .

حرکات متنوع در جنگ
بازی Godfall یک بازی ساخته شده بر اساس یکنواختی است که اگر جنگ برای تقویت آن نبود کاملاً از هم می پاشد. رپرتوار غوغای شما شامل حملات سبک و سنگین ، یک گول زدن سریع و یک سپر است که می تواند حملات ورودی را مسدود و از بین ببرد. انواع معمول کمیاب دنده وجود دارد که غنیمت های معمول ، غیرمعمول ، نادر و افسانه ای برای یافتن وجود دارد ، در حالی که انبار مهمات شما از بزرگترین سلاح سلاح ها تا تیغه های دو لبه در آن وجود دارد .
هر نوع سلاح با دامنه ، سرعت و حرکت متنوع است ، اما همه آنها دارای یک دسته ترکیبی چهار دکمه ای هستند و مجموعه ای از توانایی ها را می توان از طریق یک درخت مهارت متوسط باز کرد. هر نوع سلاحی را که انتخاب کنید به اولویت شخصی شما برمی گردد ، مخصوصاً از آنجا که مبارزات بازی گادفال بدون توجه به اینکه کدام یک را انتخاب می کنید ، گوشتی است و راضی کننده است ، با احساس محسوس وزن خردکننده جمجمه در پشت هر ضربه .
هوشمندانه بودن بازی و وادارد کردن شما به تفکر
همچنین می تواند به طور شگفت انگیزی هوشمندانه باشد و باعث شما به تفکر در بیایید، زیرا در صورت نیاز به مسدود کردن یا طفره رفتن نمی توانید انیمیشن های حمله را قطع کنید. این روی کاغذ به خوبی کار می کند ، شما را مجبور می کند الگوهای دشمن را بیاموزید و در اقدامات خود آگاهانه عمل کنید ، اما تأکیدات بازی Godfall در مورد پرخاشگری را نفی می کند. صبور بودن در برابر کارفرمایان و در برخوردهای یک به یک کار می کند ، اما شما اکثریت قریب به اتفاق بازی را صرف مبارزه با توده هایی می کنید که سرعت ضروری است. قبل از برخورد با شخص دیگر ، باید سریعاً دشمنان یا شفا دهندگان را از بین ببرید ، و این روش با روش دفاع مخالف است.
مکانیک Rampage
یک مکانیک Rampage وجود دارد که با 20٪ افزایش خسارت به شما ماندن در پای جلو را پاداش می دهد. با این حال ، این مکانیک با این واقعیت تضعیف می شود که مردن در بازی Godfall آنقدر بی نتیجه است که در بسیاری از اوقات سودمند است. افتادن در نبرد به سادگی شما را به مکانی که در آن مردید باز می گرداند ، با تمام دشمنان در همان جایی که آنها را ترک کرده اید ، خواه این بدان معنی باشد که آنها کشته شده اند یا آسیب دیده اند.
با انجام این کار همچنین همه موارد درمانی شما دوباره پر می شود ، بنابراین دلیل کمی وجود دارد که از صفر رسیدن نوار سلامتی خود داری کنید ، مگر اینکه بخواهید انرژی خود را جمع کنید. این در طول جنگ های رئیس تغییر می کند ، اما هر بار که بخشی از سلامتی رئیس را تخلیه می کنید ، حتی این موارد سخاوتمندانه بررسی می شوند .

حملات منحصر به فرد سلاح ها
خوشبختانه ، عمق معناداری فراتر از مبانی آشنا جنگ وجود دارد. هر نوع سلاح دارای دو نوع منحصر به فرد از حملات ویژه به نام Southern and Northern Techniques است. شما می توانید این کارها را با صرف انرژی که به تدریج در هنگام گرمای جنگ جمع می شود ، اجرا کنید.
به عنوان مثال ، اجرای یک تکنیک شمالی با کلمه بلند ، شما را به یک حمله سریع منتقل می کند که دشمنان اطراف شما را از بین می برد ، در حالی که تکنیک جنوبی قطب ، شما را به یک کوبیدن زمین پرتاب می کند که عملکردی مشابه حمله AOE دارد. این تکنیک ها به غیر از نمایش قدرتمند و پر زرق و برق ، همچنین بخشی حیاتی از مکانیک Godfall’s Soulshatter هستند. با استفاده از حملات سبک و تکنیک های شمالی ، می توانید تجمع Soulshatter را روی نوار سلامتی دشمن قرار دهید قبل از اینکه به حملات سنگین و Southern Techniques بپردازید تا تمام آن انرژی ناپایدار را خنثی کنید و آن را به شکل آسیب مخرب وارد کنید .

مجهز شدن سلاح ها
سلاح ها با توجه به بالاترین رقم و موارد دیگر مجهز می شوند. اولویت شما برای یک نوع سلاح خاص در این امر موثر است ، اما یافتن یک گرمکن افسانه ای فقط هیجان انگیز است زیرا تعداد آسیب دیدگی شما در اندازه بزرگ می شود. عملکرد یک سلاح افسانه ای متفاوت از یک سلاح معمول نیست. هر دو آنها هنوز هم ترکیبی و ریتمی یکسان برای حملات خود دارند. هنوز یک هورمون ذاتی اندورفین وجود دارد که از دیدن ترکیدن گوی طلایی از دشمن شکست خورده ناشی می شود ، اما این بیشتر احساس حافظه عضلانی است که از انجام سایر بازی های سنگین غنیمت حاصل شده است. دیدن رشد اعداد همیشه چیز خوبی است، اما هیچ تغییری در روند جنگ ایجاد نمی کند .
زیبایی های بازی
Valorplates به طور مشابه ناامید کننده است. این مجموعه های زره پوش با آمار کمی متفاوت و توانایی های مختلف Archon که اساساً نهایی هستند ارائه می شوند ، اما آمارها و علاقمندان به انفعالی که آنها اعمال می کنند هنوز به سختی قابل درک هستند و تنها سه توانایی Archon در بین 12 Valorplates آن تقسیم شده است. آنها از منظر تصویری متنوع هستند ، سبک های مختلفی را در زیبایی شوالیه های کیهانی Godfall ارائه می دهند ، و این به شما امکان می دهد هنگام بازی در تعاون متفاوت از یکدیگر باشید. بازی به طور طبیعی با دوستان بهتر است حتی اگر هم افزایی کمی بین حملات و توانایی های شما وجود داشته باشد اما اگر بخواهید به طور مشترک بازی کنید ، به دوستان نیاز خواهید داشت .
خیلی ممنون که تا اینجا با GATG همراه بودید .
برای مشاهده بررسی های بیشتر به بخش بررسی بازی مراجعه کنید .
The Review
بررسی بازی Godfall
در اینجا به بررسی نکات مثبت و منفی این بازی اکشن که متاسفانه نمی توانیم بخاطر عملکرد ضعیفش به آن امتیاز بالایی بدهیم می پرازیم.
PROS
- بسته های مبارزه بسیار رضایت بخش است .
- توانایی های جسمی متنوع است و به هر برخورد زیبایی خاصی می بخشد .
- هر نوع سلاح احساس متفاوتی دارد و استفاده از آن ها سرگرم کننده است .
CONS
- ساختار یکنواخت تکرار مبارزات به سرعت استقبال خود را از بین می برد .
- سطح چرخش و طراحی تلاش به مزاحمت می افزاید .
- اثرات وضعیت به سختی قابل درک هستند و غارتها بد طراحی شده است .
- خرد کردن غارت فاقد جذابیت است زیرا سلاح های افسانه ای متمایز نیستند .