ساخت بازی
بررسی بازی Yakuza: Like a Dragon: پس از خاتمه گلچین قبلی مجموعه با Yakuza 6 ، کفش های بزرگ کیریو برای پر کردن وجود داشت. همانطور که شخصیت جدید ما Kasuga Ichiban به کانون توجه Yakuza قدم می گذارد Yakuza: Like a Dragon توسعه دهنده RGG Studio ثابت می کند که هنوز هم می تواند ترکیبی از ملودرام گیرا و شوخ طبعی پوچ گرایانه را به دست آورد و در عین حال بهتر از بازی های قبلی این سری بازی باشد. اختراع مجدد فقط در حال گذر از نبردهای اکشن و مبارز به نبردهای نوبه خود نیست که از نبردهای RPG سنتی بسیار سودمند است. ارتباط بین کارکتر ها در Yakuza: Like a Dragon نوع جدیدی از داستان سرایی را امکان پذیر می کند که این مجموعه قبلاً از این قابلیت استفاده نکرده است، موضوعی که بر قدرت استقبال از دوستی و جنگیدن با هم در هر مرحله متمرکز است .

تفاوت این بازی با بازی های قبلی
Yakuza: Like a Dragon از نو شروع می کند ، یک نقطه ورود برای کسانی که قبلا هرگز بازی یاکوزا بازی نکرده اند فراهم می کند. اما بدون اصول اصلی که Yakuza را تعریف می کنند ، یک ورود مناسب به بازی نخواهد بود مواردی مانند جذاب کردن برش های سنگین با نمایش ، مبارزات فوق العاده هیجان انگیز و فعالیت های جانبی زیادی که در خیابان های یک شهر واقعی ژاپن جاری شده است. . به شکل واقعی یاکوزا ، شبکه درهم و پیمان اتحادها ، خیانت ها ، رازها و تغییر قدرت در سازمان های مختلف به عنوان پایه و اساس بسیاری از داستان های شخصیت محور آن است.

افرادی که با شخصیت اصلی بازی میکنند
بلند ، احمق ، ساده لوح ، اما همیشه خوش فکر ، ایچیبان گاهی اجازه می دهد تا از بی تجربه بودن بهترین نتیجه را از او بگیرد. دیگران برای کمک به او در یادگیری و رشد در آنجا هستند و او هرگز در فداکاری خود نسبت به افراد اطرافش تزلزل نمی کند. این همراهان او ، که با کشف رمز و راز تبعید ایچیبان به ایجینچو ، یوکوهاما (جایی که بیشتر بازی ها در آن برگزار می شود) ، هر یک از آنها را متحد می کند. تیم اصلی شما از Adachi ، Nanba و Saeko به دلایل خاص خود وارد صحنه می شوند.
Adachi کارآگاهی سابق است که هدف او با هدف شما گره خورده است ، Nanba مرد بی خانمانی است که جان شما را نجات داده و بیشتر از آنچه که اجازه می دهد به او اختصاص دارد ، و ساكو سرایداری است كه پس از یك فاجعه شخصی ، حمایت بی قید و شرطی را از خدمه دریافت می كند .
رابطه احساسی شخصیت اصلی بازی با شحصیت های فرعی
بعضی اوقات انگیزه های آنها برای ادامه فعالیت های کثیف یاکوزای ایچیبان همیشه قانع کننده نیست ، اما با گذشت زمان ، دوستی هایی که ایجاد می کنند به همه اعتقادات لازم تبدیل می شوند. موضوع آشنای پیوندهای عاطفی عمیق همان چیزی است که Yakuza: Like a Dragon برای آوردن چیز جدیدی در سبک قوی و ثابت داستان نویسی بازی استفاده می کند. سیستم مهمانی فقط بهانه ای نیست که شما را در جریان نبردهای RPG به شما تیم بدهد.
در طول داستان ، شخصیت ها به دردسر می افتند ، با آنها مبارزه می کنند ، می نوشند و با هم جشن می گیرند و آنها یکدیگر را تا انتها حمل می کنند. بیشتر بازی های یاکوزا تاکنون مربوط به مبارزات کازوما کیریو بود ، مردی که قلبی از طلا دارد ، اما همیشه همه را از خود دور نگه می داشت. با این حال ، Yakuza: Like a Dragon فیلمنامه را ورق می زند و قدرت ورود افراد را جستجو می کند و این پویایی اجتماعی را که شخصیت هایش ایجاد می کنند، در بر می گیرد .

سازمان های درون بازی
این احساس عمومی را می توان در مورد Ijin Three نیز اعمال کرد ، این گروه سه باند که تعادل لطیف خود را در یوکوهاما حفظ می کنند این گروه از قبیله Seiryu قبیله کره ای تشکیل شده است. سازمان های Geomijul و Liumang که هر دو سازمانی چینی هستند تنش ناخوشایند بین آنها ، داستان را غنی می کند ، زیرا این سازمان ها برای تعقیب حقیقت مهم می شوند. چند نفر از اعضای آنها با پیشرفت داستان برجسته هستند و همچنین کمی از تنوع آسیایی را به نمایش می گذارند و به شخصیت های کره ای و چینی تصویر پردازی بیشتری نسبت به بازی های قبلی یاکوزا ارائه می دهند. در Yakuza: Like a Dragon، دشمنان امروز شما می توانند عزیزترین متحدان فردا باشند و بالعکس .

جذابیت درام و شخصیت پردازی بازی
صرف نظر از این ، Yakuza به دلیل جذابیت درام و شخصیت پردازی های قوی شهرت ایجاد کرده است و این انتظارات همیشه از این سری بازی ها بوده است. با در نظر گرفتن این معیارها، Yakuza: Like a Dragon به سختی از دست می رود شخصیت عجیب و غریب ایچیبان یک نیروی طبیعت است و حتی آن چیزی است که به سیستم رزمی دامن می زند. تخیل او وحشی است و در ذهن او ، خود و دوستانش را قهرمانان آن روز می داند ، درست مثل Dragon Quest.
احترام او به Dragon Quest جذاب است و نشان می دهد که او واقعاً قلب مهربانی دارد. این بخشی از چیزی است که وی را با عزم راسخ برای ادامه جنگ ، حتی در سخت ترین شرایط، پر می کند. Yakuza: Like a Dragon از شما می خواهد که ناباوری خود را بیش از بازی های قبلی یاکوزا به حالت تعلیق درآورید تا تصورات کودکانه ایچیبان را در خود جای دهد .
حملات در بازی
Yakuza: Like a Dragon از یک سیستم نبرد ساده و مبتنی بر نوبت همراه با حملات استاندارد ، حرکات ویژه (که بعضاً با هشدارهای ساده دکمه QTE افزایش می یابد) و جادوها از روش های متفاوتی و جلوه های وضعیت استفاده می کند. مدیریت توانایی های مختلف حزب خود و استراتژی برای اعزام دشمنان به روش های هوشمند ، هسته اصلی این سرگرمی است. اینکه چگونه می توانید چرخش خود را در رابطه با دشمنانی که در هر نبردی با آنها روبرو هستید کنترل کنید ، یک چالش آشنا اما جذاب مانند یک معما است که می تواند بهترین اقدام را انجام دهد. هنگامی که شما در سناریوهای سیاه چال مانند نبردهای متوالی را زیر پا می گذارید ، نبردها یک جریان ثابت و لذت بخش را حفظ می کنند ، در حالی که باس های بزرگ ستیزتر فرماندهی شما را بر روی سیستم آزمایش می کنند .

مشکلات بازی
با این وجود Yakuza: Like a Dragon خالی از اشکال نیست. در چند فصل اخیر کاملاً مشخص است که بازی به جنگهای طولانی کشیده متکی است. من هنوز مجبور بودم تیز بمانم و با هر چرخش آسیب را به حداکثر برسانم یا در مواقع مناسب برای زنده ماندن از شفادهنده ها و درمانگران استفاده کنم ، اما بعضی از این لحظات به جنگ فرسایشی تبدیل شد. اگرچه من دوست دارم که Yakuza: Like a Dragon واقعاً چالش برانگیز باشد ، برای زنده ماندن در برابر برخی از کارفرمایان کمی سنگ اندازی است. خوشبختانه ، یک فعالیت جانبی عرصه مبارزه در اواخر بازی وجود دارد که یک تن از EXP و موارد مفید را ارائه می دهد .

برخی از بازی های کوچک بازی
یکی از مهمترین بازیهای کوچک پولساز Ichiban Confections است که شبیه ساز مدیریت تجارت است. شما به یک تجارت خانوادگی کمک می کنید تا از فروش شیرینی در یک مغازه به مدیران C-suite با مشاغل متعدد در تبلیغات تجاری تبدیل شود. این بسیار ناخوشایند است اما کاملاً درگیر کننده است ، زیرا شما برای مدیریت کارمندان ، تعیین مشاغل و تصمیم گیری در مورد سرمایه گذاری نیازمند به صرف زمان زیاد هستید. شما همچنین باید یک بازی کوچک و خنده دار را در جایی بازی کنید که با عصبانیت با سهامداران بحث کنید تا از آنها حمایت کنید.
Dragon Kart نیز وجود دارد که یک بازی کوچک کاملاً اتومبیل رانی است که دارای داستان مسخره خود و چالش های سبک مسابقات است. آخرین موردی که ذکر می کنم بازی کوچک مسابقه است ، که تحت عنوان یک مدرسه بزرگسالان وجود دارد که ایچیبان در مورد تاریخ و فرهنگ می آموزد (و حتی آزمونهای اختصاصی با موضوع سگا دارد)، که به او در بهبود آمار اجتماعی کمک می کند. این فعالیت ها از طریق روش های کوچک خود پر جنب و جوش و پاداش آور هستند .

درباره احساستی که شخصیت بازی دارد
حتی پس از گذراندن 40 ساعت با Yakuza: Like a Dragon برای تکمیل داستان اصلی خود و تجربه یک بخش مناسب از محتوای اختیاری ، هنوز چیزهای بیشتری برای دیدن و انجام موارد جانبی و نتیجه گیری برای جستجوی اختیاری وجود دارد .
همانطور که بازی با یک نتیجه ملودراماتیک و چند وجهی معمول یک بازی یاکوزا اجرا می شود ، شما تشویق می شوید که در مورد سختی ها و فجایعی که ایچیبان باید متحمل شود تأمل کنید.
شما می توانید سفر ، مبارزات ، چالش ها ، رشد و دوستی هایی را که کاملاً بر چهره او پوشیده شده مشاهده کنید. یاکوزا تمایل به اغراق دارد ، این بازی واقعاً به دنبال این است و اینکار را هم انجام میدهد. ایچیبان یک شخصیت رسایی است ، گاهی اوقات تا حد تقلید مسخره انگیز ، اما دوست داشتنی و اغلب الهام بخش است. ایچیبان یک آرمان خواه و کمی ساده لوح است ، اما همان چیزی است که دوستانش او را از طریق شخصیت و احساس عدالت خود ساخته اند و او را قهرمان صدا میکنند .
احساس من درباره بازی
در بسیاری از لحظات ، من با هیجان مطلق به تلویزیون نگاه میکنم (و چند قطره اشک اینجا و آنجا میریختم) ، می دیدم که چگونه ایچیبان رشد می کند و چگونه Yakuza: Like a Dragon به محبوبیت طولانی مدت یاکوزا برای طرفداران دیرینه خود باز می گردد. ایچیبان در میان افسانه هایی که بازی های یاکوزا خلق کرده اند ، بلند ایستاده است و Yakuza: Like a Drago برای گرفتن این جایگاه خجالتی ندارد .
برای اولین شکست RGG Studio در RPG ، یک نتیجه بسیار بسیار خوب است. این چیزی است که من در مورد یاکوزا بیشتر دوست دارم و ایده های جدیدی را ارائه می دهد که تا حد زیادی جواب می دهند. ایچیبان این کار را به تنهایی انجام نمی دهد. او دوستان و مربیانی دارد ، کسانی که به او کمک کرده اند تا در مبارزه و غلبه بر فاجعه های شخصی کمک کند. تماشای رشد او کاملاً هیجان انگیز بود و این همان چیزی است که برای یک بازی بسیار مهم روی شخصیت هایش مهم است. Yakuza: Like a Dragon عبور از مشعل است و یک ورود خارق العاده در یک سری بازی محبوب است .
خیلی ممنون که با GATG با همراه بودید .
برای مشاهده بررسی های بیشتر به بخش بررسی بازی مراجعه کنید .
The Review
بررسی نکات بازی Yakuza: Like a Dragon
حالا میخوایم به بررسی نکات مثبت و منفی این بازی از سری Yakuza بپردازیم .
PROS
- پویایی مهمانی یک عنصر بین فردی دلچسب را با شخصیت های دوست داشتنی و قوی به داستان سرایی می آورد .
- جنگ مبتنی بر چرخش و سیستم شغلی ، انرژی Yakuza و لذت گیم پلی کلاسیک RPG را جذب می کنند .
- شما ثروت را از محتوای جانبی هیجان انگیز که به روش های مختلف به شما پاداش می دهد بدست میاورید .
- شبکه درهم درام داستانی شما را تا انتها پیش می برد .
- لحظه های بلند خنده واقعی و شوخ طبعی پوچی است که یاکوزا با آن شناخته شده است .
CONS
- چند درگیری کشیده و دروازه های پیشرفت در انتها است که باعث برخی از مشکلات گام برداشتن می شوند .
- داستان دارای چند پیچ و تاب ساده است ، حتی با استانداردهای یاکوزا .