Marvel’s Avengers بازی های ویدیویی است. hulk انتقام جوی پر از عصبانیت و دانشمند او alter-ego یک شخص هستند و در عین حال کاملاً متفاوت از یکدیگر هستند و انتقام جویان نیز به همین ترتیب بین دو شخصیت ، گاهی اوقات کاملاً مخالف ، تقسیم می شوند. یکی از اینها یک داستان داستانی تک نفره است که می تواند احساسی و متفکرانه باشد ، طوری تنظیم شود که شما را در کفش های قدرتمندترین قهرمانان زمین بیاورد و در عین حال مردم را با آنها سپری کند. دیگری یک بازی زنده متمرکز بر چند نفره و پر از سطوح عظیم است که در آن شما همه دشمنان را مشت می کنید ، بدون اینکه نگرانی زیادی در مورد چرایی آن داشته باشید. هر دو طرف به روش خاص خود کار می کنند ، اما هرگز کاملاً مشبک نیستند و Marvel’s Avengers را با وجود همه آشفتگی های درونی ، تا حدودی یک بازی اشتباه و تصادفی – اما یک بازی سرگرم کننده باقی می گذارد.
این بازی در حال حاضر برای برای ( PlayStation 5 ، Xbox Series X ، PlayStation 4 ، Xbox One ، ( PC و Xbox Series S .
بررسی بخش داستانی بازی Marvel’s Avengers
کمپانی داستانی تک نفره Marvel’s Avengers مانند همتای خوش برخورد هالک ، بروس بنر ، با رویکرد متفکرانه تر ، اولین تأثیرگذاری قدرتمند را ایجاد می کند. این فیلم در دنیای کمیک Marvel Comics قرار دارد که در آن ابرقهرمانان انتقام جویان – کاپیتان آمریکا ، مرد آهنی ، بیوه سیاه ، هالک و ثور – مشهور و محبوب هستند. شما هنگامی که در یک جشن انتقام جویان به نام A-Day در سانفرانسیسکو شرکت می کنید ، بازی را به عنوان کمالا خان ، دختر جوانی که طرفدار بسیار زیادی قهرمانان است ، شروع می کنید. به زودی ، کامالا در پی یک حمله تروریستی و فاجعه ای که باعث از هم پاشیدن انتقام جویان و گسترش ابرقدرت ها در سراسر بخشی از مردم می شود ، در نوع خود به یک ابرقهرمان تبدیل خواهد شد. و اگرچه اوقات خود را به عنوان هر یک از تیم های تیتراژ سپری خواهید کرد ، قسمت تک نفره Marvel’s Avengers واقعاً داستان کامالا است ، و به دلیل اینکه او قلبی اخلاقی و احساسی را برای او فراهم می کند کار می کند.
اما این یک بازی ابرقهرمانی است ( Marvel’s Avengers ) و این بدان معنی است که ابرشرورها وجود دارند – و آنها نیاز به مشت زدن دارند. هسته اصلی Marvel’s Avengers یک جدال اکشن RPG است ، شما در این مجموعه طیف وسیعی از شخصیت ها را بازی می کنید که ضرب و شتم هایی را به خزشهای مارول مانند Abomination ، Taskmaster و MODOK و بسیاری از مینیون های رباتیک و انسانی آنها ارائه می دهد. شما با یکسری حرکتها روبرو هستید ، که شامل حملات سبک و سنگین غوغا ، حملات گسترده ، تواناییهای خاص ویژه قهرمانان که دارای تایمرهای خنک کننده هستند و تواناییهای اضافی ایجاد شده با استفاده از انرژی ذاتی ، منبعی که به طور کلی با گذشت زمان افزایش می یابد و اجازه می دهد شما می توانید تقویت کننده های آسیب یا دفاعی را فعال کنید. Combat in Marvel’s Avengers در واقع بهم پیوستن ترکیبات و توانایی های مبتنی بر دشمنانی است که با آنها روبرو هستید ، تهدیدهای مختلفی را می طلبد که آنها را به هوا لگد بزنید تا آنها را دستکاری کنید ، سپرهای آنها را با حملات سنگین بشکنید ، یا طفره بروید و ضربات ورودی آنها را بگیرید آنها را شکست دهید.
شباهت بازی به بازی های دیگر
در گیری ها در این بازی شبیه درگیری های بازی های Marvel’s Spider-Man یا Batman: Arkham است ، اگرچه درگیری های Marvel’s Avengers چرخش های خاص دیگری را به وجود می آورد. هرچه مدت زمان بیشتری بازی کنید و حرکات بیشتری با یکنواخت کردن یک قهرمان قفل را باز کنید ، گزینه های بیشتری در یک مبارزه پیدا می کنید.
Marvel’s Avengers دارای یک دشمن بزرگ و متنوع هستند و هرچه بیشتر وارد بازی می شوید ، بیشتر اوقات به این فکر می کنید که به جای تکیه بر خرد کردن دکمه های تصادفی ، چطور بهترین استفاده را از combos و ابرقدرت های خود برای از بین بردن بدخواهان استفاده کنید.
شما در نقش کامالا در سفر خود برای تبدیل شدن به خانم مارول شروع می کنید ، در حالی که او برای یافتن و متحد کردن انتقام جویان تلاش می کند. قهرمانان برای تهدید AIM لازم هستند – یک شرکت فناوری تولید کننده روبات های قاتل و به دنبال زندانی کردن و “مداوا کردن” هرکسی که توانایی های فوق بشری را به نمایش بگذارد. طولی نکشید که شما به نوبه خود به عنوان هر یک از شخصیت ها بازی می کنید در حالی که داستان به آشفتگی احساسی انتقام جویان از شکست آنها در A-Day و پنج سالی که از آن می گذرد ، می پردازد.
نقطه قوت بازی
نقطه قوت Marvel’s Avengers این است که در حالی که هر شخصیت از یک قالب خارج می شود – حملات نظامی ، یک گزینه گسترده ، توانایی های ویژه و انرژی ذاتی – همه آنها بسیار متفاوت از یکدیگر بازی می کنند. به عنوان مثال ، مرد آهنی بیشتر یک تیرانداز از نوع یک تیرانداز است و اگر درگیری در اطراف او خیلی گرم شود به راحتی پایین می آید. در همین حال ، هالک ، انرژی ذاتی خود را از طریق مقابله و دریافت خسارت به دست می آورد ، بنابراین شما انگیزه می گیرید تا مستقیماً وارد جنگ شوید و تا حد ممکن سر و صدا کنید.
کمالا با استفاده از انرژی ذاتی خود افزایش آسیب می یابد و حرکات اضافی را باز می کند که در عقب انداختن و کنترل گروه های دشمن عالی عمل می کند ، در حالی که بلک بیوه یک شعبده بازی است که تمرکز خود را بر خنثی سازی آسیب ها می گذارد و بهترین کار در حرکت سریع به اطراف میدان جنگ برای خنثی کردن ویژگی های خاص تهدیدها است .
حس و حال بازی کردن با قهرمان های بازی
قهرمان های بازی Marvel’s Avengers کاملاً متفاوت از یکدیگر هستند که با بازی در هرکدام از آنها می توان مانند یک بازی جداگانه جست و خیز کرد و این تنوع است که به جالب توجه نگه داشتن Marvel’s Avengers کمک می کند – مخصوصاً وقتی وارد قسمت بازی های زنده آن با تمرکز بر چند نفره می شوید. در این کمپین ، همه این شخصیت ها به شما امکان می دهند سطوح موضوعی مختلفی را که مطابق با نقاط قوت انتقام جویان است ، کشف کنید ، اما همچنین باعث می شود داستان از هم گسیختگی بیشتری داشته باشد. در شخصیت ها تفاوت کافی وجود دارد که پرش از کمالا به هالک به مرد آهنی در طی چند سطح قدرت کمتری نسبت به حالت گمراه کننده دارد. در مورد هر شخصیت چیزهای زیادی وجود دارد که باید بدانید و مدیریت هر یک به طور م takesثر به تمرین و تلاش نیاز دارد. اگرچه این بازی شامل آموزشهای خاص شخصیت است ، اما آنها دیروقت ظاهر می شوند و اختیاری هستند. در واقع هیچ راهی زیبا برای بازی وجود ندارد که بتواند شما را با هر یک از شخصیت ها درگیر کند ، بنابراین مبارزات تک نفره به عنوان یک آموزش طولانی تر احساس می شود تا شما را برای بازی زنده آماده کند.
داستان جذاب :
با این حال ، داستان جذاب است ، با Marvel’s Avengers که درگیر درگیری های خاص شخصیت می شوند و عمق بیشتری را به برداشت سینمای مارول از انتقام جویان اضافه می کنند. این کار عمدتا به رابطه بین کامالای پرشور و بنر بی رغبت ، که در سالهای پس از A-Day دچار افسردگی و ناامیدی شده است ، متمرکز است. در بنر ، كامالا یك مربی ابرقهرمان پیدا می كند كه به او كمك می كند تا به لطف قدرت های جدیدش از عهده شخصی كه در حال تبدیل شدن او است برآید ، در حالی كه كامالا به وی كمك می كند تا هنگامی كه توانایی تغییر جهان را دارد ، كنار بگذارد. رابطه بین کامالا و بنر و انعکاس پیچیده آن در شخصیت های شرور جورج تارلتون و مونیکا راپاچینی ، همان چیزی است که باعث می شود کمپین انتقام جویان مارول کارساز باشد و زمانی که برای ساخت شخصیت های آن صرف شده است ، ارزش آنها را برای سرمایه گذاری دارد.
هرچند به همه افراد در داستان به اندازه مساوی توجه نمی شوند. ولی درگیری Iron Man با بنر و چگونگی تأثیر آن بر Kamala از عناصر اصلی است ، اما Black Widow ، Thor و Captain America (که در جریان وقایع A-Day کشته می شود) تا حد زیادی نادیده گرفته می شوند. در عمل ، این مبارزات 10 تا 14 ساعته احساس می کند که برخی از قهرمانان را کوتاه می کند تا جایی برای تجمع در سمت هالک Avengers Marvel: بازی زنده گسترده و متمرکز بر چند بازیکن ایجاد شود.
ماموریت های بازی
در حالی که بسیاری از ماموریت های شما در مبارزات تک نفره به یک قهرمان یا شاید یک جفت از آنها متمرکز شده است ، تقریباً در نیمه راه ، آنها شروع به ترکیب شدن با تلاش های پیشنهادی چند نفره انتقام جویان مارول می کنند. اینها ماموریت هایی در اندازه های مختلف هستند که شما معمولاً با تیمی متشکل از چهار ابرقهرمان انجام می دهید ، یا توسط بازیکنان دیگر کنترل می شوند یا با نسخه های کنترل شده هوش مصنوعی از انتقام جویانی که در طول بازی رتبه بندی کرده اید و آنها را سفارشی سازی می کنید ، پر می کنید. برخی از این مأموریت ها تنها برخورد در مکانهایی مانند امکانات AIM است ، جایی که شما انواع فعالیتهایی را که در سایر بازیهای زنده مشاهده می کنید انجام می دهید – مبارزه با امواج دشمنان ، دفاع از یک مکان خاص برای مدت زمان مشخص ، از بین بردن یک دسته از اشیا مانند ژنراتورهای برق و پایین آوردن شخصیت های اصلی. در سطوح بزرگتر و گسترده تر ، مأموریت ها اغلب دارای چندین مرحله و همچنین اهداف جانبی اختیاری هستند ، مانند حل معماهای ساده برای باز کردن قفل درها یا مکان یابی و کشتن دشمن سرسخت.
بازی به خصوص با انسان های دیگر ، می توان بین توانایی شخصیت ها و نقاط قوت و ضعف آنها هم افزایی پیدا کرد. مرد آهنی و بیوه سیاه در گره خوردن دشمن سرسخت عالی هستند در حالی که خانم مارول و هالک جمعیتی را که در اطراف آنها پر می شوند پاک می کنند ، به عنوان مثال. کار با هم در یک مبارزه لحظات جالب توجهی را رقم می زند و حتی با وجود یک تیم از شخصیت های هوش مصنوعی ، جنگهای بزرگتر و سختگیرانه تریلر انتقامجویان Marvel با استقرار هوشمندانه ابرقدرتهای خود یا کمک گرفتن از یکی از قهرمانان دیگر ، بسیار هیجان انگیز می شوند.
مشکل این است که ، در این کمپین قرار دارد و این مأموریت ها تمرکز کمتری دارند. تمام سطوح ، حتی بزرگترین ها ، کاملاً همگن هستند زیرا باید از همه شخصیت های مختلف به طور مساوی پشتیبانی کنند. این امر آنها را به کمتر از صحنه های بزرگ جنگ تبدیل می کند که با نقاط قوت خاصی بازی نمی کنند. آنها همچنین بسیاری از کارها را برای کشتن سرعت مبارزات انجام می دهند ، و لحظات شخصیت را کاهش می دهند تا بتوانید قسمت های بزرگی از یوتا بدلندز یا جنگل شمال غربی اقیانوس آرام را بدوید ، صندوقچه ها را باز کنید و نبردهای تصادفی را انجام دهید. انتقام جویان مارول با فضاهای اجتماعی ، مغازه داران ، فروشندگان جناح ها و فعالیت های روزمره خود ، دارای تمام ویژگی های یک بازی زنده مانند Destiny 2 یا The Division است. توضیحات همه این موارد در اواسط کارزار گسیخته است و مانند مأموریت های چند نفره ، با آنچه داستان سعی دارد در کاوش شخصیت های خود ارائه دهد ، مغایرت دارد.
هنگامی که کمپین به پایان رسید ، فقط قسمت متمرکز روی چند نفره برای شما باقی می ماند که به طور مداوم ماموریت های چالش برانگیزتری را به سمت شما پرتاب می کند و آن مأموریت ها را با نیاز دنده بندی می کند. تمام آن صندوقچه های گنجی که در سراسر انتقام جویان مارول باز می کنید ، وسایلی را برای یک سیستم غنیمت فراهم می کند ، که در آن شخصیت های خود را با تجهیزات مختلفی که آمار مختلفی بر روی آن دارند ، لباس می دهید. میانگین کلی آمار شما میزان قدرت شما را تعیین می کند ، که دارای آمار دانه ای بیشتری است که خسارت شما را از بین می برد یا جذب می کند. قدرت همچنین تعیین می کند که کدام ماموریت ها را می توانید انجام دهید و چقدر سخت هستند.
زیبایی تعقیب و گریز در بازی
قرار است مانند سایر بازی های زنده ، تعقیب و گریز موتور محرکه ادامه تعامل شما باشد – احتمال داشتن چیزهای بهتر و قدرتمندتر دلیل هماهنگی هر روز یا هر هفته با دوستانتان است. در این جبهه ، انتقام جویان مارول کمی دست و پا می زند. تقریباً در مورد هر دنده ای که پیدا خواهید کرد مزایای جالب توجهی دارد که می تواند روش جنگیدن شما را تغییر دهد ، مزایایی مانند دفاع در برابر دشمنان با استفاده از سلاح های منجمد و یا به شما این امکان را می دهد که دشمنان را هنگام ضرب و شتم کوچک یا مسموم کنید. اما فقط در بالای خرد کردن غارت ، همانطور که نزدیک درپوش 150 پاور هستید ، ممکن است در واقع نگاه کردن به دنده ای را که استفاده می کنید و آنچه را که انجام می دهد ، اذیت کنید. تا آن زمان ، حتی مواردی که قدرت پردازش خوبی دارند نیز به صورت کوتاه جایگزین می شوند ، زیرا هنگام بازی دنده های جدید با تعداد قدرت بالاتر را به طور مداوم بر می دارید. چرخ دنده نیز تاثیری در شکل ظاهری شخصیت شما ندارد ، که باعث می شود حتی نتیجه آن کمتر شود.
خبر خوب این است که تعقیب و گریز غارت چندان غوطه ور نیست. شما می توانید در یک کلیپ کاملاً ثابت ، سطح را پاره کنید ، و این باعث می شود که همیشه احساس نکنید از محتوایی که می خواهید پخش کنید ، مجبور به بازی چیزهایی هستید که نمی خواهید. در پایان ، فعالیتهای نسبتاً عظیمی وجود دارد که می توانید انجام دهید ، با طول های مختلف ، انواع عینی و سطح دشواری. اگر یک تجربه 10 دقیقه ای سریع می خواهید ، این گزینه را خواهید داشت. اگر ترجیح می دهید 30 دقیقه یا یک ساعت حفاری کنید ، سطح بالاتری وجود دارد که می تواند شما را مشغول کند. و هرچه سخت تر باشند مهارت بیشتری در جنگ از شما می خواهند و ضربه زدن به آن عمق جایی است که بازی در آن برتری دارد.
اما مانند خود هالک ، همه چیز کمی آشفته و متمرکز است. خرد کردن غارت همیشه وجود دارد اما عمدتا چیزی نیست که شما واقعاً باید به آن توجه کنید. با وجود بسیاری از گزینه های عینی ، تمام سطوح نسبتاً مشابه و بسیار تکراری هستند ، و شما را به مکان های کپی شده مانند آزمایشگاه های AIM یا در همان چند قطعه بزرگ کویر یا جنگل می فرستند. و هنگامی که چهار قهرمان روی یک رئیس بزرگ یا یک ربات غول پیکر ناله می کنند ، شما بسیاری از ظرافت های طفره رفتن ، پارگی و مداوم در نظر گرفتن گزینه های حمله خود را از دست می دهید زیرا به سختی می توان از سردرگمی دیدن کرد.
هنوز هم ، Avengers Marvel موفق شده است که خودش را از آن بازی برتر کند ، درست مانند برتر شدن از یک داستان ابرقهرمانی احساسی ، و وقتی جنگ آن کنار هم قرار بگیرد ، می تواند بسیار سرگرم کننده باشد. ماجراجویی از طریق بازی با شخصیت های مختلف باعث ایجاد تنوع زیادی می شود که به شما کمک می کند تا در بسیاری از محیط های مشابه احساس تازه بودن را ادامه دهید. برای هر کاراکتر چیزهای زیادی وجود دارد که باید تسلط داشته باشید ، و با وجود شش مورد در بازی پایه و موارد دیگر ، آزمایش هر یک از آنها یک نتیجه خوب است.
ترتیب مراحل بازی
با استفاده از هر مرحله جدید ، قفل یک مرحله جدیدتر و دشوارتر برای پایان دادن به یک بازی چالش آور ، به شما اضافه می کند تا فعالیت های اضافی شما را نیز انجام دهد. اواخر بازی سطوح کندو در واقع فقط پنج یا شش ماموریت کوچکتر است که در کنار هم قرار گرفته اند و در عین حال مبارزات و فعالیت های بسیار سخت و متنوعی را ایجاد می کنند ، خصوصاً در شرایط سخت. جنگ با هم تیمی های انسانی خصوصاً می تواند زمان بسیار خوبی باشد. چه با دوستانتان گپ صوتی داشته باشید و چه فقط از طریق خواستگاری بازی هم تیمی های تصادفی خود را انتخاب کرده اید ، یافتن فرصت هایی برای کمک به یکدیگر و کار با یکدیگر برای شکست دادن دشمنان سختی که به تنهایی با آنها روبرو می شوید احساس خوبی است. اما در کل هوش مصنوعی به اندازه کافی خوب است که می توانید Avengers را به تنهایی بازی کنید و درگیر باشید.
بعد از 50 ساعت حضور در Avengers ، من هنوز هم علاقه مندم که چالش های سختگیرانه تر برای مبارزه را بپذیرم و بقیه شخصیت ها را تراز کنم – و من هیجان زده هستم که ببینم توسعه دهنده Crystal Dynamics با حمله “چهار نفره” چه چیزی را ذخیره کرده است “محتوا ، که بعدا به بازی می آید. همچنین با شخصیت های اضافی که پس از راه اندازی بازی به بازی می آیند ، قابلیت گسترش بسیاری در قسمت داستان وجود دارد. آنها نمایانگر فرصتی برای اپیزودهای صمیمی و شخصیت محور هستند که به بهترین چیزهای انتقام جویان مارول کمک می کنند ، و این بسیار جذاب تر از شخصیت های جدید برای انجام همان ماموریت های چند نفره است.
این علاقه در طول مسیر توسط snafus فنی خدشه دار شده است ، البته به خصوص در اواخر آن. نکاتی در سراسر Avengers’s Marvel وجود داشت که اشکالات برای شکستن گفتگو ، غیرفعال کردن دستورالعمل های تعامل یا بارگیری نسخه های زیادی از قهرمانان برای یک ماموریت ظاهر می شوند. من موضوعاتی داشتم که هیچ دشمنی هنگام نبرد تخم ریزی نمی کند یا ایست بازرسی باعث تحریک نمی شود و مأموریت نمی تواند پیش برود. بیشتر مشکلات ناخوشایند جزئی است و به نظر می رسد برخی از زمان انتشار پچ با عرضه گسترده Avengers مارول ، کمتر شده اند.
مشکلات دیده شده بازی
در چند روز گذشته ، بازی من اغلب هنگام بازی دچار خرابی و یخ زدگی شده است ، به نظر می رسد بدون هیچ دلیلی. اگرچه سایر کاربران GATG مشکلات مشابهی را گزارش نمی کنند ، اما ارسال ها در انجمن های Reddit و Steam نشان می دهد که من در مشکلات اساسی در بازی تنها نیستم. بعضی اوقات می توانم یک یا دو مأموریت کامل را بازی کنم و حتی چند ساعت از جلسه بازی بیرون بیایم ، اما بار دیگر ، در منوی شروع گیر می افتم یا بازی را به طور مکرر در یک دوره کوتاه می گیرم. معمولاً راه حل راه اندازی مجدد کامل رایانه من است و تلاش برای حل این مشکل با پایین آوردن تنظیمات گرافیکی و شکار درایورهای جدید GPU ، هیچ مشکلی را برطرف نکرده است. من طی هفته گذشته یا ساعتهای زیادی توانسته ام وقت خود را به انتقام جویان Marvel اختصاص دهم ، اما در چند روز گذشته که در بازی آخر کار می کردم ، این مشکلات باعث شده است که بازی گاهی اوقات غیرقابل پخش باشد.
به طور کلی ، من از گذراندن وقتم با Marvel’s Avengers لذت برده ام ، و اگر Crystal Dynamics می تواند با مشکلات فنی که باعث دردسر بازی می شود کنار بیاید ، مشتاقانه می خواهم وقت خود را صرف تسلط بر سبک های جنگی همه شخصیت ها و کاوش در گسترش آن کنم. داستانی که بازی زنده تنظیم کرده است. در بعضی مواقع ، انتقام جویان مارول تلاش می کند تا تمرکز داستان متفکرانه ای را با یک سیستم بازی زنده مبتنی بر حرکت بیشتر و پرتحرک متحد کند – اما هر دو از ویژگی های خوب خود برخوردار هستند. همانند بروس بنر و هالک ، ارزش این را دارد که با انتقام جویان مارول همراه باشید تا ببینید که چگونه ممکن است در آینده دو نیمه شخصیت خود را آشتی دهد تا چیزی بهتر شود.
امید وارم از مطلب لذت برده باشید .
برای مشاهده بررسی های بیشتر به بخش بررسی بازی مراجعه کنید.
The Review
بررسی بازی Marvel's Avengers
با نقد بازی زیبا و هیجان انگیز Marvel's Avengers با GATG همراه باشید.
PROS
- مبارزات عمق زیادی دارند ، به خصوص وقتی قفل حرکات و تخصص های بیشتری را باز می کنید
- هر شخصیت احساس متفاوت از شخصیت های دیگر دارد ، و هنگام بازی هر یک از آنها تنوع زیادی ایجاد می کند
- کمپین داستان اغلب متفکرانه و جذاب است زیرا درگیری های بین انتقام جویان را بررسی می کند
- در بخش چند نفره لحظات بسیار خوبی از کار گروهی را فراهم می کند که باعث می شود شما احساس قهرمانی کنید
- بازی live یک جریان ثابت از چیزهایی را فراهم می کند که شما را درگیر خود می کند
CONS
- لوت کردن در بازی جذاب است به اندازه ای که باید باشد نیست
- بخش مرحله ای مشابه بخش آنلاین بازی هست و نوآوری جدیدی نداره
- جنگ با چندین قهرمان می تواند هرج و مرج زیادی ایجاد کرده و باعث از بین رفتن مهارت و ظرافت درگیری شود